سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تفکرت برایت بینش می آورد و مایه عبرت گرفتن تو می گردد . [امام علی علیه السلام]
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دل نوشته ،تقدیم می گردد به آستان جانان

دل نوشته

تقدیم می گردد به آستان جانان ، روح  عالمیان،حضرت ولی عصر ((عج الله    )):

ای ذکر تو آرام جان ها و یاد تو آرمیده در فطرت ها با عرض معذرت و احترم عرضه می دارم که مشکلی دارم و دوباره یاوری جز مدد تو را ندیدم

نمی دانم چرا فقط هنگم مشکل تو را می بینم اما به محض حل مشکل گویی فراموش می کنیم که چه کسی دست مدد به سویمان دراز کرد و نجاتمان داد گویی فراموش می کنیم حضورت را گویی فراموش می کنیم فراموشمان نمی کنی گویی فراموش می شود ذکر ویاد تو از دلهایمان و فقط تکرار میکنیم هر جمعه اسمت را با زبانهایمان گویی فراموش می کنیم همه هست تویی گویی فراموش می کنیم اطاعتت را گویی فراموش  می کنیم نائبی داری گویی فراموش می کنیم اطاعت او همان اطاعت توست و نافرمانی او همان نافرمانی توست گویی فراموش می کنیم اگر دلش بشکند می شکند دلت .     

دلش را می شکنم بعد تو را طلب می کنیم چه جالب است کار دنیا .واقعا.............



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ناشناس ( جمعه 90/10/9 :: ساعت 11:17 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بیت المال همه به یک اندازه
یک املت ساده
ولایت فقیه آری یا نه؟
ای امام دلها
دلذ نوشته ،اشکال کار ما
دل نوشته ،تقدیم می گردد به آستان جانان
یاران خراسانی

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 10595
» درباره من


» فهرست موضوعی یادداشت ها
دل نوشته[3] . رنگ وبوی علی در ولایت نائب المهدی[2] . ولایت فقیه آری یا نه؟ .
» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
گروه اینترنتی جرقه داتکو
عزای حسینی
تجربه های مربی کوچک
سفیر نور
رویای زیبا ...

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان







» طراح قالب