سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در خبر ضرار پسر ضمره ضبابى است که چون بر معاویه در آمد و معاویه وى را از امیر المؤمنین ( ع ) پرسید ، گفت : گواهم که او را در حالى دیدم که شب پرده‏هاى خود را افکنده بود ، و او در محراب خویش بر پا ایستاده ، محاسن را به دست گرفته چون مار گزیده به خود مى‏پیچید و چون اندوهگینى مى‏گریست ، و مى‏گفت : ] اى دنیا اى دنیا از من دور شو با خودنمایى فرا راه من آمده‏اى ؟ یا شیفته‏ام شده‏اى ؟ مباد که تو در دل من جاى گیرى . هرگز جز مرا بفریب مرا به تو چه نیازى است ؟ من تو را سه بار طلاق گفته‏ام و بازگشتى در آن نیست . زندگانى‏ات کوتاه است و جاهت ناچیز ، و آرزوى تو داشتن خرد نیز آه از توشه اندک و درازى راه و دورى منزل و سختى در آمدنگاه . [نهج البلاغه]
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ای امام دلها

و ای امام دلها ، ای امام زمان ای کسی که نامت اسیر کرده زبانم را و ذکرت مشغول کرده قلبم را و یادت خزانی کرده دلم را به انتظار بهاری سبز ای امام زمان

خودم را خوب می شناسم ،می دانم که کوله بار گناهانم آنقدر زیاد است که لیاقت حضور نداشته باشم،می دانم که هوای شهر دلم با غبار گناه آنقدر کثیف شده که با نفس هایت که هر کدام ذکر خدا می گوید سازگار نیست،میدانم که زمین شهر دلم آنقدر با مین معصیت مین گذاری شده که جایی برای قدم های سبزت نیست ،می دانم که آنقدر خانه ی دلم سرد و تاریک است که نمی تواند پذیرای وجود پر زنور هدایت و گرمای رحمتت که از گرمای خورشید وسیعتر است باشد ،می دانم که   خورشید در دل من دیر به دیر طلوع میکند و دیگر قمری در آن دیده نمی شود .

اما ای رئوف که در تمام دنیا وصف بخشایشت پیچیده و گوش زمان مملوّ است از داستان های کسانی همچون من که با گوشه ی چشم تو دوباره شهر دلشان رنگ و بوی خدا گرفته است خودم را عبد و تو را مولا می دانم اگر چه عبد ناشایستی هستم ولی تو همان مولای رئوفی هستی که به دنبال بهانه ای برای بخشیدن هستی ومحرم بهانه ای است برای بخشیدن تو نگذار محرم تمام شود و ن هنوز هم ....................



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ناشناس ( جمعه 90/10/9 :: ساعت 11:26 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بیت المال همه به یک اندازه
یک املت ساده
ولایت فقیه آری یا نه؟
ای امام دلها
دلذ نوشته ،اشکال کار ما
دل نوشته ،تقدیم می گردد به آستان جانان
یاران خراسانی

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 4
>> مجموع بازدیدها: 10641
» درباره من


» فهرست موضوعی یادداشت ها
دل نوشته[3] . رنگ وبوی علی در ولایت نائب المهدی[2] . ولایت فقیه آری یا نه؟ .
» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
گروه اینترنتی جرقه داتکو
عزای حسینی
تجربه های مربی کوچک
سفیر نور
رویای زیبا ...

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان







» طراح قالب