سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که در نصیحت تو، کمتر سازش کند . [امام علی علیه السلام]
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بیت المال همه به یک اندازه

علی وار بودنش زبان زد بود

هم از موفقیت در عملیات والفجر 10خوشحال بودیم هم از حضور آقا در قرارگاه.موقع ناهار بچه ها مقداری بیشتر از حد معمول تدارک دیدند تا به نوعی شادی خود را ابراز کنند .

آقا با دیدن غذا کمی مکث کردند ، بعد فرمودند شما خیلی از جسمتان کار می کشید و بیشتر از اینها به انرژی نیاز داریدولی آیابقیه بچه ها هم از این غذا در اختیار دارند. برای من همان غذایی را بیاورید که برای یقیه سرباز ها می آورید ،نباید کسی احساس کند من که رییس جمهورم با بقیه تفاوت دارم. بعد هم کمی درباره بیت المال توضیح دادند .

هما نند مولایش علی وقتی که برادرش  کمی بیشتر از بیت المال خواست آهن گداخته کف دستش گذاشت و گفت آتش دوزخ از این آهن گداخته داغتر است .



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ناشناس ( یکشنبه 90/10/18 :: ساعت 3:24 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بیت المال همه به یک اندازه
یک املت ساده
ولایت فقیه آری یا نه؟
ای امام دلها
دلذ نوشته ،اشکال کار ما
دل نوشته ،تقدیم می گردد به آستان جانان
یاران خراسانی

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 10594
» درباره من


» فهرست موضوعی یادداشت ها
دل نوشته[3] . رنگ وبوی علی در ولایت نائب المهدی[2] . ولایت فقیه آری یا نه؟ .
» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
گروه اینترنتی جرقه داتکو
عزای حسینی
تجربه های مربی کوچک
سفیر نور
رویای زیبا ...

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان







» طراح قالب