سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، شرف بزرگوار را می افزاید وبنده مملوک را تا مجلس ملوک بالا می کشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» یاران خراسانی

  یاران خراسانی

سر خوش ز سبوی غم  پنهانی  خویشم      چون زلف تو سرگرم پریشانی  خویشم

در بزم  وصال  تو نگویم  ز کم و بیش             چون آینه خو کرده به حیرانی خویشم

لب  باز  نکردم  به خروشی  و  فغانی            من  محرم  راز  دل  طوفانی        خویشم

یک چند پشیمان شدم از رندی و مستی   عمری است پشیمان زپشیمانی خویشم

از شوق  شکر  قند  لبش  دل  نسپردم          شرمنده  جانان  ز گران جانی      خویشم

بشکسته تر از خود ندیدم به همه  عمر         افسرده دل از خویشم  زندانی   خویشم

           هر چند ((امین)) بسته ی دنیا نی ام؛اما

         دلبسته ی   یاران خراسانی    خویشم



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ناشناس ( جمعه 90/10/9 :: ساعت 11:15 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بیت المال همه به یک اندازه
یک املت ساده
ولایت فقیه آری یا نه؟
ای امام دلها
دلذ نوشته ،اشکال کار ما
دل نوشته ،تقدیم می گردد به آستان جانان
یاران خراسانی

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 10646
» درباره من


» فهرست موضوعی یادداشت ها
دل نوشته[3] . رنگ وبوی علی در ولایت نائب المهدی[2] . ولایت فقیه آری یا نه؟ .
» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
گروه اینترنتی جرقه داتکو
عزای حسینی
تجربه های مربی کوچک
سفیر نور
رویای زیبا ...

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان







» طراح قالب